Dr. Bíró-Szigeti Szilvia a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék egyetemi docense, EMOK elnökségi tagja. Főbb kutatási és oktatási területe: termék- és márkamenedzsment.

Dr. Iványi Tamás a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa.

Dr. Molnár Bálint a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa. A BME Kommunikációs Igazgatóság igazgatója.

Dr. Szalkai Zsuzsanna a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék egyetemi docense, a Marketing Szakcsoport vezetője (szolgáltatásmarketing).

Dr. Veres István a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék egyetemi adjunktusa (marketingkommunikáció).

Kutatócsoportunk a közelmúltban egy átfogó, több mindenre kiterjedő kutatás keretében vizsgálta a BME márkanév megítélését. A program során kiderül, mit jelent a márka személyiség általában, és a BME esetében. Fedezd fel velünk a Műegyetem személyiségének rejtélyét és építsd Te is a BME márkáját! Érdekességek, interaktivitás, továbbtanulás. Gyere és csatlakozz hozzánk!

Műegyetemi marketing kulisszatitkok - Ha a BME ember lenne...