Dr. Forstner Bertalan a BME VIK Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszékének tanészkvezető-heyettese, a Kognitív Informatika kutatócsoport vezetője. Célja, hogy korszerű informatikai eszközökkel támogassa a tanulási nehézséggel küzdőket, illetve a gyerekek tehetségének kibontakoztatását.

Porkoláb Mercédesz vagyok a BME VIK mesterszakos hallgatója, jelenleg tanulmányaim mellett az SAP Hungary kft-nél dolgozom. Az informatika széles spektrumát bejártam, ugyanakkor a mesterséges intelligenciában látom a legtöbb felfedezésre váró területet, rengeteget lehetőséget a jövőre nézve, amiket jól kihasználva úgy gondolom emberek mindennapi életén segíthetünk.

Jeges Gábor: A BME VIK MSc-s mérnökinformatikus hallgatója. Fő érdeklődési területe a nagy nyelvi modellek és a mobilfejlesztés.

Musa Abdullah vagyok, jelenleg a BME mesterképzésén folytatom mérnökinformatikus tanulmányaimat, ahol a mobil-szoftverfejlesztés területére specializálódom. Célom, hogy innovatív megoldásokat hozzak létre, amelyek megkönnyítik mindennapi életünket, ugyanakkor szórakoztatják is a felhasználókat

Balázs Mátyás Krisztián vagyok, a BME Mérnökinformatikus MSc képzésének utolsó előtti félévében járok. Az elmúlt 2 évben egy multinál voltam Java fejlesztő, jelenleg pedig szabadúszóként dolgozom saját projekteken az egyetem mellett.

Strbik Anna Viktória: Mérnökinformatikus MSc hallgató a BME VIK karán. Projekt munkáinak fő fókusza a szoftverfejlesztés, különös tekintettel a webfejlesztésre, melyek interdiszciplináris kutatási területeken alkalmazhatók.

Füstös Gergely MSc hallgató a BME-n, ahol a kognitív képességmérés újszerű analízisét kutatja. Jelenlegi munkája a mesterséges intelligencia alkalmazására fókuszál a képességtesztek elemzésében.

Szalka Panka hatod éves mérnökinformatikus szakos hallgató a BME-n. Több olyan témával foglalkozom, amelyek érdekesek számomra, mint például a kiterjesztett valóság és a gépi látás. Ezt a félévemet Szingapúrban töltöm, amikor pedig szabadidőm engedi szeretek olvasni, festeni és utazni.

Amikor a pszichológusok, pedagógusok, játékfejlesztők és mérnök informatikusok összedugják a fejüket, akkor a képességek mérése, fejlesztése, a tanulási nehézséggel küzdő gyerekek segítése egy igen izgalmas új útra léphet.

Hogyan alakítja át az MI a kognitív képességek felmérését és fejlesztését?